10.06.2015

{Łazienka | Ubran glamour }

Muszę przyznać, że mam słabość do tak cudnych łazienek...a zwłaszcza białych, z uroczymi wannami. Jeśli jeszcze są wykończone pięknym marmurem, wtedy wstrzymuję oddech i podziwiam!;) Taka jest także ta łazienka, dlatego nie uszła mojej uwadze. Zapraszam do zainspirowania się stylem miejskim glamour i kolejną wariacja na temat bieli w łazienkach. Fajny patent do wykorzystania to sporych rozmiarów żyrandol (ten zrobiony na zamówienie) oraz srebrna wanna :) Szukając ekskluzywnego oświetlenia zobaczcie to miejsce.
Cały apartament (zachwycający!!!) obejrzyjcie go  na stronie Elle Decor.

9 komentarzy:

bernikula pisze...

Mogłabym mieć białą łazienkę, swoje też już bym pozmieniała, ale to niestety duże koszty:) Może w przyszłości.

Dafne pisze...

Ta łazienka musi mieć tez właściciela, który będzie umiał utrzymać ją w tak perfekcyjnym stanie. Jak dla mnie jest ona świetnym połączeniem surowości, minimalizmu, ale i ciepłego stylu. Mogłabym taką mieć, pod warunkiem, że w zestawie, dostałabym kogo, kto będzie ją regularnie czyścił;)

So Homely pisze...

Sklep z tekstyliami domowymi w skandynawskim stylu. Zapraszamy serdecznie!
www.sohomely.pl

Anonimowy pisze...

Rzeczywiście utrzymanie w czystości takiej łazienki może być kłopotliwe, dlatego ja wolę bardzo tradycyjne rozwiązania:) dużo ciekawych porad dotyczących urządzania łazienki znajdziecie tutaj - http://blog.armadeo.pl/category/lazienka/

Mariusz Bobak pisze...

Jak dla mnie czysta rewelacja, dosłownie i w przenośni ;) ale faktycznie takie pomieszczenie łazienkowe wymaga dobrej pielęgnacji i też ostrożności w użytkowaniu, co może nie być już takie super komfortowe.

Joanna Węgrzynowska pisze...

Na szczęścia biała kuchnia nie jest kłopotliwa w utrzymaniu. Mam i jestem bardzo zadowolona :)

Joanna Węgrzynowska pisze...

Na szczęścia biała kuchnia nie jest kłopotliwa w utrzymaniu. Mam i jestem bardzo zadowolona :)

Projekt-Kwadrat pisze...

Biały pasuje do wszystkiego, ale ta łazienka jest ładna, szczególnie ta wanna. Pozdrawiam, Projekt-Kwadrat. Polecam też nasz fan page https://www.facebook.com/projektkwadrat1.

ILOBAHIE pisze...

Bardzo ładny projekt. Moją uwagę najbardziej przyciągnęła ta pościnana forma na ręcznik...jest super :)

Related Posts with Thumbnails