01.08.2011

{podłoga z białych desek}

Witajcie. Jak pewnie dało się zauważyć, jestem zafascynowana białymi deskami na podłodze :) Wpadłam na szatański pomysł, żeby sobie takie sprawić. Zatem moje pytanie i prośba do WAS ogromna. Czy ktoś z Was ma takie podłogi? Gdzie je kupic, jak utrzymywać? Czytałam, że ciężko dostać "gotowe" drewniane deski w kolorze bieli i trzeba je malować... to już chyba średnio fajne. Czekam na Wasze komentarze. Przy okazji kilka inspiracji z moimi ulubionymi podłogami. Miłego tygodnia kochani!!! :)






15 komentarzy:

Maggie pisze...

Taką białą podłogę miała moja ciocia w mieszkaniu w starej kamienicy 30 lat temu- pamiętam, że wycierała się bardzo w ciągach komunikacyjnych i tam świeciły piękne surowe deski. Ja mam w domu deski bielone, nie białe- ale to już inna historia...

Anonimowy pisze...

nie spotkałam się z gotowymi białymi, bielonymi owszem, ale wtedy widoczne są słoje drewna, a Tobie chodzi o jednorodny efekt białej deski. Pozostaje zatem lakierowanie. Oczywiście, kwestia utrzymania podłogi w czystości i wycierania lakieru z upływem czasu (zapoznaj się ze skandynawskimi farbami/lakierami, oni są w tym ekspertem).

pozdrawiam
Justyna

Zossia pisze...

Białych desek nie ma ale mogą być fornirowane i pięknie lakierowane i są łatwiejsze w utrzymaniu czystości :0)

Joanna Węgrzynowska pisze...

Ojej :)) Dziekuje za wszytskie komentarze! Dziewczyny, a macie namiary na konkretne firmy które oferują podłogi o jakich piszecie, albo farby? Bedę wdzięczna :)))

Anonimowy pisze...

Flugger, Tikkurila. Obie skandynawskie firmy, powinnaś znaleźć to, czego szukasz :)

pozdrawiam
Justyna

Lu pisze...

Też jestem miłośnikiem skandynawskich podłóg, ale jeszcze nie jestem na tyle odważna by sobie takie sprawić :P Z tego co do tej pory na ten temat się naczytałam, to ludziska sami malują stare dechy hektolitrami białej farby :) myślę nawet, że mogłaby być to niezła zabawa i przyjemność, przynajmniej dla mnie :) powodzenia Joanno! chętnie obacze efekty ;)

Maggie pisze...

Widziałam wczoraj w OBI farbę o którą chyba Ci chodziło- podaję link:

http://www.v33.pl/farby/farby-specjalne,402.html?

Anonimowy pisze...

są też białe panele, z fugą i ładnie fakturowane, wczoraj w sklepie oglądałam, mój facet się nie zgadza ;(

http://www.quick-step.com/europe/pl/pl/floor/418315.aspx

Anonimowy pisze...

mnie odpycha głuchy dźwięk paneli. Nie ma to jak naturalna deska :)

Justyna

Anonimowy pisze...

Witam, betolux fińska farba do podług drewnianych. Lepszej raczej nie ma. Na WM ktoś malował tą farbą i był zadowolony.
Odwagi wielkiej tu nie trzeba, raczej wyjście ze stereotypowego myślenia. ja mieszkam na białych kaflach 15 lat i pięknie. Za miesiąc maluję deski sosnowe betoluxem. Na biało ofkors.

Anonimowy pisze...

witam
chciałam zapytać o malowanie desek. Posiadam w mieszkaniu, w starej kamienicy, starą podłogę z desek świerkowych i sosnowych. deski były cyklinowane 7 lat temu, lakierowane lakierem (śmierdzącym). Dziś deski wymagają ponownego malowania ale strasznie chciałabym mieć białe, najlepiej z prześwitem słoi. zastanawiam się czy można wykonać samemu takie prace. i jakich środków użyć. od czego zacząć? zastanawiam się czy będzie to ładny efekt ponieważ między naszymi deskami są wysychające i wyskakujące fugi. proszę o poradę
justyna

Maria pisze...

Skąd takie zafascynowanie białą podłogą? Ja też uwielbiam. Mam taką w sypialni. Genialnie się sprawdza i dobrze prezentuje się z jasnymi drewnianymi meblami.

Joanna Węgrzynowska pisze...

Fascynacja dlatego, ze jest piękna :) I ja też taką mam. Super się sprawdza. To byl strzał w dziesiątkę. Polecam :)!

Anonimowy pisze...

podłogę z desek można pomalować farbami Flugger http://flugger.pl/Goer-det-selv/Indendoers-projekter/Gulve/Maling-af-gulve-ny.aspx

Budomax Parkiety pisze...

Podłoga drewniana, która pomalowana jest białą farbą do drewna wygląda nietypowo, ale może być ciekawym i nietypowym rozwiązaniem. Przykład takiego wykończenia podłogi znajdziemy tutaj http://budomaxparkiety.pl/galeria-prac/category/130-malowanie-podlogi-debowej-biala-farba.html

Related Posts with Thumbnails