26.06.2011

{szczęście razy dwa}

Dziś rzecz tyczyć się będzie bliźniąt... Spokojnie, spokojnie :) To nadal blog o wnętrzach. Ale chciałam Wam polecić artykuł - wywiad, który na temat bliźniaków zrobiła moja bliska koleżanka.
Na blogu Świat mamy przeczytacie o mnie i o mojej siostrze...bo jesteśmy bliźniaczkami :)


Polecam także inne wywiady na blogu Świat mamy - m.in. z prezenterką pogody Marzeną Sienkiewicz, aktorką Karoliną Borkowską i dziennikarzem Filipem Frąckowiakiem - o dzieciach, dzieciństwie, wspomnieniach i doświadczeniach rodzicielskich...:)  


Serdecznie zapraszam:  ŚWIATMAMY.BLOGSPOT.COM "O podwójnym szczęściu"



7 komentarzy:

Agnieszka pisze...

Przeczytam z ogromną przyjemnością bo kilka dni temu moja najbliższa przyjaciółka urodziła bliźniaki, dwóch synków:)

Joanna Węgrzynowska pisze...

:)) No to beda miec fajnie chłopaki. Gratulacje dla przyjaciółki :) Dzielna jest :) Ostatnio czytałam artykuł o mamach bliźniąt - z badań wynikało ze kobiety, które urodziły bliźniaki są zdrowsze, silniejsze i długo żyją, z uwagi na to, że miały na tyle silny organizm, by wydać na świat dwójke dzieci na raz :)

Agnieszka pisze...

:) Dziekuje!
Nic tylko miec blizniaki:) Zeby jeszcze mozna bylo sobie od tak zaplanowac ;)

Joanna Węgrzynowska pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Agnieszka pisze...

Dziekuje za link. Przeczytam z przyjemnoscia i jej streszcze - ona jest z Niemiec i po polsku umie tylku "dzinkuje" ;)

Joanna Węgrzynowska pisze...

Jeszcze raz: link się zle wkleił
Do poczytania dla Twojej przyjaciółki :)
http://wiadomosci.onet.pl/kiosk/nauka/maja-bliznieta-wiec-zyja-dluzej,1,4311970,wiadomosc.html

PS fajnie byloby zaplanowac. Tez bym chciala miec bliźniaki ;)

Joanna Węgrzynowska pisze...

:)) hehe... no streszczenie będzie nawet lepsze, bo przyjaciólka pewnie nie ma czasu żeby odsapnąć przy dwóch malutkich szkrabach :)

Related Posts with Thumbnails