22.03.2011

{kuchenne inspiracje}

Witajcie po krótkiej przerwie. Weekend, zaczynając od piątku minął obłędnie szybko... Nawet się nie obejrzałam, a dziś już wtorek! W niedziele odwiedziałm pchli targ na Kole w Warszawie. Mimo chłodu i wiatru, było oczywiście cudownie. Obcowanie z pieknymi starymi przedmiotami sprawia mi radość. Szaleństw zakupowych nie było.. no ale nie aż tak, żebym wyszła z pustymi rękoma :) Otóż dorwałam się do starych egzemplatzy tygodnika "Przekrój" - a dokładnie z 1951r. Są absolutnie rewelacyjne. Nabyłam kilka sztuk. Zaskoczyło mnie, że była tam sekcja z modą oraz porady jak się ubierać na różne okazje, jak dbac o wlosy skórę..! Rewelacja.
Dziś na dobry początek tygodnia, chcę zainspirować Was kuchnią, która bardzo mi się podobaja. A że pomagam koleżance urządzać jej kuchnię, ten temat będzie mi szczególnie bliski w najbliższym czasie :)
Wybór padł na Ikeę, więc jak macie jakieś fajne kuchnie z Ikei, to poproszęo inspiracje.



1 komentarz:

Kasia _ JACOB pisze...

Kuchnia to serce naszego domu, więc musi być przytulna, moja kuchenka, którą mam obecnie jest jak to ładnie napisze "tymczasowa" i 4 szafki są z ikea, wybrałam je bo mają funkcjonalne szuflady. Połączone są ze stylowymi mebelkami, starym bielonym kredensem i wiszącą szafka, również wiekową. Wygląda przyzwoicie. Jednak kuchnia docelowa będzie robiona przez Tomasza z Meblo Art, ale to jeszcze trochę potrwa. ( notabene Tomasz w tym tygodniu ma montaż w Warszawie robi chyba kuchnię, świat w obecnych czasach jest malutki)
Pozdrawiam Kasia

Related Posts with Thumbnails